Z miłości do kawy – sklep internetowy Coffee-Shop.pl

Już na wstępie chcielibyśmy podkreślić, że wyrażamy głęboką nadzieję, iż będziesz zadowolony z zakupów. My ze swej strony dołożymy wszelkich starań, aby zamówiony towar dotarł do Ciebie jak najszybciej. Każda kawa i herbata sprzedawana w naszym sklepie jest palona metodą tradycyjną i chłodzona wyłącznie powietrzem. Przez to końcowy produkt jest wydajniejszy, a także łagodniejszy dla żołądka. Dzięki paleniu na bieżąco nie magazynujemy towaru, a co za tym idzie – sprzedajemy zawsze świeżą kawę: naturalną, smakową, ziarnistą, zieloną oraz różnorodne herbaty.

Jak wygląda proces przygotowywania kawy?

Kawa po procesie upalenia odgazowuje przez 24 godziny, a potem jest pakowana i trafia do Klienta. Termin przydatności kaw MACEDONIA wynosi 6 miesięcy od daty palenia. Jednakże z naszych obserwacji wynika, że gdy są one spożywane w pierwszych trzech tygodniach od momentu zakupu, mają najlepszy smak oraz aromat. Warto dodać, że wszystkie nasze kawy i aromaty używane do kaw posiadają oryginalne atesty.

Sklep internetowy z herbatą i kawą Coffee-Shop.pl to gwarancja jakości

Aromatyzujemy kawę ziarnistą – także zieloną – oraz jej inne rodzaje, w tym rozpuszczalne, kładąc szczególną uwagę na głębie zapachów i technologię przygotowywania. Każde zamówienie traktowane jest indywidualnie. Nie dysponujemy sztywnym cennikiem – jest on uwarunkowany pod konkretny zakup. Współpracujemy ze sklepami kolonialnymi, specjalistycznymi i restauracjami w całej Polsce.

Regulamin wewnętrzny sklepu internetowego Coffee-Shop.pl:

1. Sprzedawca: Macedonia Elżbieta Szkuta - Gligorow z siedzibą przy ul. Zgierska 56, 91-303 Łódź

- NIP: 947-106-38-26,
- REGON: 470802304,
- Tel. +48 501 044 004,
- e-mail: macedonia@coffee-shop.pl

2. Klient - osoba zakładająca konto i robiąca zakupy na stronie coffee-shop.pl.
3. Klient ma możliwość reklamacji towaru 7 dni od zakupu - waga towaru musi się zgadzać z tym co klient zakupił.
4. Klient zwraca towar na własny koszt poprzez kuriera DPD.
5. Pod pojęciem towaru rozumie się: kawa lub herbata.
6. Czas realizacji zamówień internetowych wynosi: 2 dni robocze.
7. Realizacja zamówień internetowych za pomocą przelewu jest realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
8. Zamówienia realizowane za pomocą odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym:
- klient otrzymuje informację za pomocą sms-a o przygotowanym zamówieniu
- w przypadku braku takiego powiadomienia nie będzie możliwy odbiór zamówionego towaru w sklepie.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do braków w asortymencie na stronie sklepu, z tego powodu może anulować zamówienie lub usunąć z zamówienia poszczególne towary.
10. Ceny towarów w sklepie internetowym nie podlegają dodatkowym rabatom przy zamówieniach do 10 kg.
11. Rabat cen na towar tj. tylko kawa może być udzielony na zamówienia powyżej 10 kg.
12. Zamówienia powyżej 5 kg są wysyłane firmą kurierską DPD.
13. Klient może zamówić na stronie sklepu internetowego maksymalnie - 27 kg towaru. W tym przypadku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia realizacji zamówienia do 7 dni roboczych.
14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki wysyłane IN POST - z powodu braku ubezpieczenia.
15. Klient ma prawo odstąpić od zamówienia, w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia.
16. Zwrot kosztów za zamówienie lub brak towaru odbywa się na konto bankowe klienta w ciągu 14 dni roboczych.
17. Na stronie sklepu internetowego znajdują się też towary występujące sezonowo.
18. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie złożone zamówienie przez klienta podczas, gdy: klient pomylił ilość, gramaturę oraz rodzaj produktu.
19. Klient jest informowany drogą elektroniczną za pomocą e-mail o zmianach w statusie zamówienia
20. Cena towaru odpowiada gramaturze wybieranej przez klienta. Gramatura i cena towaru nie podlegają zmianie przez klienta. 
21. Klient jest zwolniony z kosztów transportu, jeśli zamówienie przekracza wartość 300 PLN.
22. Towar - herbata nie podlega dodatkowym rabatom od cen na sklepie internetowym.




Designed by New Media Design