O nas

Rzemieślnicza Palarnia kawy Macedonia:

coffee-shop.pl

Rzemieślnicza Palarnia kawy Macedonia w Łodzi.


Z miłości do kawy


Rzemieślnicza Palarnia kawy Macedonia w Łodzi.


Jak wygląda proces przygotowywania kawy?

Kawa w palarni kawy Macedonia jest prażona w małym piecu przez to proces prażenia kawy jest bardziej kontrolowany. Ziarno jest dobrze upalone chłodzone powietrzem i zawsze świeże. Ziarna kaw po prażeniu odgazowują przez 24 godziny ( proces odgazowania ) i następnie są pakowane. Taki proces produkcji sprawia że kawa nie jest kwaśna nie naturalnie oraz nie odgazowuje w naszym żołądku przez to jest niedrażniąca.


Rzemieślnicza Palarnia kawy Macedonia w Łodzi.

Do aromatyzowania naszych kaw rozpuszczalnych i naturalnych używamy najlepszych jakościowo aromatów oraz 100 % kawy arabiki.

Rzemieślnicza Palarnia kawy Macedonia w Łodzi.

Sklep internetowy z herbatą i kawą Coffee-Shop.pl to gwarancja jakości

Aromatyzujemy kawę ziarnistą, w tym rozpuszczalne, kładąc szczególną uwagę na głębie zapachów i technologię przygotowywania. Każde zamówienie traktowane jest indywidualnie. Nie dysponujemy sztywnym cennikiem – jest on uwarunkowany pod konkretny zakup. Współpracujemy ze sklepami kolonialnymi, specjalistycznymi i restauracjami w całej Polsce.


Rzemieślnicza Palarnia kawy Macedonia w Łodzi.


Wizualizacja:

Sprzedawca informuje, iż zdjęcia opakowań kaw mają charakter podglądowy. Rzeczywisty wygląd opakowań może się różnić kolorystycznie od tych na zdjęciach. Kawy o gramaturze 250 g, 0,5 kg oraz 1 kilogram dostępne są tylko w torebkach o kolorze srebrnym.

Zdjęcia grafik banerów i slajdów pochodzą z serwisu: Unsplash.com

Zapraszamy do sklepu stacjonarnego:

Coffee-Shop.pl - Macedonia:  Zgierska 56, 91-303 Łódź

W sklepie stacjonarnym, płatności są realizowane za pomocą terminala płatniczego.

Coffee-Shop.pl - Macedonia:  Zgierska 56, 91-303 Łódź

Pon.
  • Nieczynne
Wto.
  • 9:30 - 17:00
Śro.
  • 9:30 - 17:00
Czw.
  • 9:30 - 17:00
Pią.
  • 9:30 - 17:00
Sob.
  • 9:00 - 14:00
Nie.
  • Nieczynne



Dojazd do sklepu:

Regulamin wewnętrzny sklepu internetowego Coffee-Shop.pl:

1. Sprzedawca: Macedonia Elżbieta Sobótka z siedzibą przy ul. Zgierska 56, 91-303 Łódź

- NIP: 947-106-38-26,
- REGON: 470802304,
- Tel. +48 501 044 004,
- e-mail: macedonia.lodz@interia.eu

2. Klient - osoba zakładająca konto i robiąca zakupy na stronie coffee-shop.pl.
3. Klient ma możliwość reklamacji towaru 7 dni od zakupu - waga towaru musi się zgadzać z tym co klient zakupił.
4. Klient zwraca towar na własny koszt poprzez kuriera DPD.
5. Pod pojęciem towaru rozumie się: kawa lub herbata.
6. Czas realizacji zamówień internetowych wynosi: 2 dni robocze.
7. Realizacja zamówień internetowych za pomocą przelewu jest realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
8. Zamówienia realizowane za pomocą odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym:
- klient otrzymuje informację za pomocą sms-a o przygotowanym zamówieniu
- w przypadku braku takiego powiadomienia nie będzie możliwy odbiór zamówionego towaru w sklepie.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do braków w asortymencie na stronie sklepu, z tego powodu może anulować zamówienie lub usunąć z zamówienia poszczególne towary.
10. Ceny towarów w sklepie internetowym nie podlegają dodatkowym rabatom przy zamówieniach do 10 kg.
11. Rabat cen na towar tj. tylko kawa może być udzielony na zamówienia powyżej 10 kg.
12. Zamówienia powyżej 5 kg są wysyłane firmą kurierską DPD.
13. Klient może zamówić na stronie sklepu internetowego maksymalnie - 27 kg towaru. W tym przypadku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia realizacji zamówienia do 7 dni roboczych.
14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki wysyłane IN POST - z powodu braku ubezpieczenia.
15. Klient ma prawo odstąpić od zamówienia, w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia.
16. Zwrot kosztów za zamówienie lub brak towaru odbywa się na konto bankowe klienta w ciągu 14 dni roboczych.
17. Na stronie sklepu internetowego znajdują się też towary występujące sezonowo.
18. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie złożone zamówienie przez klienta podczas, gdy: klient pomylił ilość, gramaturę oraz rodzaj produktu.
19. Klient jest informowany drogą elektroniczną za pomocą e-mail o zmianach w statusie zamówienia
20. Cena towaru odpowiada gramaturze wybieranej przez klienta. Gramatura i cena towaru nie podlegają zmianie przez klienta. 
21. Klient jest zwolniony z kosztów transportu, jeśli zamówienie przekracza wartość: 150 PLN.
22. Towar - herbata nie podlega dodatkowym rabatom od cen na sklepie internetowym.



Menu

Dla klienta

Utwórz darmowe konto aby dodawać ulubione przedmioty.

Zarejestruj się